Periode
1. februar 2022 – 30. juni 2022
Ansøgningsfrist
1. december 2021
Pris
19.500 kr.
Udbyder
Aarhus Universitet
ECTS-point
15
Denne fagpakke giver dig en grundlæggende teoretisk, metodisk og praktisk viden om digitale spil, spilbaseret læring og spildesign i forhold til konkrete kontekster og hands-on aktiviteter og projekter. Sigtet er, at du bliver rustet til at fungere som ressourceperson i forbindelse med anvendelsen af spil i organisationer, institutioner, virksomheder eller i andre formelle og uformelle læringskontekster.
Fagpakken er i høj grad anvendelses- og projektorienteret, idet du undervejs får mulighed for at arbejde involverende og kreativt i egen praksis, og med egne identificerede problemstillinger set i forhold til, hvordan digitale spil, spilbaseret læring og spildesign kan virke produktivt i netop din kontekst.
Målgruppe
Personer fra computerspilsbranchen, undervisnings-, kommunikations-, design- og kulturbranchen samt virksomheder eller personer i det hele taget, der ønsker indsigt i og ideer til, hvordan man kan arbejde analytisk og konkret med digitale spil, spilbaseret design og spildesign i det daglige.
Vejledning
Faglig vejledning:
Lektor, ph.d. Rikke Toft Nørgaard
E-mail: rtoft@tdm.au.dk
Tlf: 8716 1975