Digital Innovation og Digital Transformation

334361 2835035933 O
Læs mere og ansøg

Periode

Juni – september 2021 (studietur i uge 34)

Læs mere og ansøg her

1. maj 2021 (begrænsede pladser)

Pris

30.000 kr. + ekstra udgifter til studieturen

Udbyder

Aarhus BSS

ECTS-point

15

Står du og skal i gang med at omsætte en digital strategi til handling? Hvis ja, så er fagpakken Digital Innovation og Digital Transformation sikkert noget for dig.

På denne fagpakke lærer du at identificere muligheder for digital innovation, planlægge og implementere digitale innovationer og eksekvere de nødvendige transformationer (digital transformation), der skal til for at udnytte og værdisætte digital innovation. Dvs. du lærer at bygge bro mellem virksomhedens digitale strategi, it-strategi og forandringsledelse, så du kan udnytte de digitale muligheder til at transformere din virksomhed.

Et centralt element i fagpakken er en intensiv studietur til Toronto. 

Målgruppe

Fagpakken er for dig, der skal oversætte digital strategi til handling. Du arbejder typisk med digital strategi, it-strategi eller med ledelse af it, eller du har et ønske herom. 

Vejledning

Faglig vejledning: 

Professor Andrea Carugati
Mail: andrea@mgmt.au.dk
Tlf: 8716 4945

Praktisk vejledning: 

ASK Aarhus BSS Student Service
Mail: studentservices.bss@au.dk 
Tlf: 8716 4026

 

Lane Lynggaard Sørensen, Afdelingsdirektør i eMarkets Development Operation, Jyske Bank og tidligere deltager på Digital Innovation og Digital Transformation.

”Jeg valgte fagpakken, fordi vi netop skulle i gang med at lave en ny digital strategi for vores kapitalmarkedsområde i Jyske Bank. Vi stod med andre ord over for en større digital transformation inden for vores handel med blandt andet aktier og obligationer, så fagpakken var meget oplagt for mig som supplering til min øvrige uddannelse.

Et stort puls ved fagpakken var udenlandsrejsen, hvor vi var på virksomhedsbesøg og fik undervisning af internationale forskere inden for digital innovation og transformation – det var virkelig en øjenåbner. Fagpakken levede bestemt op til mine aktuelle behov og forventninger. Helt konkret har jeg og mit team sidenhen benyttet en række modeller fra fagpakken til at præsentere vores bud på en ny digital strategi til kapitalmarkedsområdet for vores topledelse.”

Lane Lynggaard Sørensen, Afdelingsdirektør i eMarkets Development Operation, Jyske Bank og tidligere deltager på Digital Innovation og Digital Transformation.

Lignende fagpakker